Wednesday, June 28, 2006

無題 27.6.06

今日睇報紙, 看到俄羅斯人質被斬首前的照片, 個心覺得好唔舒服. 文明的世界還有不文明的暴力出現. 我想起那個南韓人質, 直到現在, 還記得他著住橙色衫, 拼命地叫著"i dont want to die", 我覺得好恐怖, 可以想像佢當時幾焦急, 幾驚慌, 幾無助, 幾絕望. 其實, "世界和平"一直是我的希望, 希望世界再沒有仇恨, 可以和平, 直到永遠.

又講世界杯. 意大利在補時射入十二碼進級, 肯定令擁躉歡喜若狂, 不過, 唔關我事. 記得94年, 超支持意大利, 可能因為英格蘭無入決賽週吧. 那一屆, 總之意大利一出, 心情就會緊張到不得了, 特別記得他們險勝尼日利亞, 那刻真的開心到跳起. 現在, 再沒有關心這一隊了. 或是因為, 愛, 頂多可以長久, 但不會天長地久.

已決定15號俾錢參加俾面派對, 兩晚都唔駛on duty, 純粹15晚贈慶. 如果有715節目, 唔駛預我喇.

G, thx for yr comments.

No comments: