Wednesday, June 28, 2006

百年-同心 18.6.06

表弟結婚, 祝福佢哋甜蜜恩愛.

唔講你唔知, 最想結婚是開始工作的頭一兩年, 原因只是想嘗試一個新的角色. 做過女兒, 家姐, 同學, 朋友, 學生, 老師......有衝動想知道做妻子的滋味. 當然, 當時亦有個心儀對象, 發吓夢亦可以消磨時間. 不過, 隨著夢想幻滅, 再沒有想過結婚這回事了. 好朋友陸續結婚, 替她們開心之餘, 卻從來沒有羨慕過, 因為我只會羨慕一個人((hehe, 唔駛擔心, 我宜家已經無事ga喇)). 現在, 不是消極悲觀, 只是覺得, 真心的話, 結唔結婚其實也沒什麼大分別. 再沒有結婚憧憬了.

反而想到另一個問題, 也懷疑自己是否變得現實市儈. 如果, 結婚反而令生活質素降低, 結婚還真的那麼好嗎? 我的意思是, 結婚之後, 因為要組織新家庭, 開支自然大了, 結果, 我要減少供養父母, 令他們的生活質素下降. 這樣, 豈不是非要搵一個有錢老公不可?

須知道, 在這個世界上, 有樣, 有品, 有錢的"優男"已經所剩無幾. 我解釋到點解仲有咁多單身姐妹喇. 高質素自然高要求. 努力吧, 希望尚在人間!

No comments: