Monday, September 25, 2006

預先打聽

為免因為陌生的環境而產生不必要的疑慮, 特別打聽一下診所的setting如何. 我會盡量做一啲野令自己安心一點. 有個同事在旁講了一句: 原來你都係驚ge. 我開心, 因為我在佢心目中是一個tough和積極樂觀ge人. 但我心諗, 俾你都驚la.

其實都有啲驚ga. 不過, 知道驚係解決唔到問題, 知道自己驚反而令身邊ge人擔心, 我會叫自己放鬆, 所以, 我暫時仍然食得落, 瞓得好, 識得笑, 做到野. 一切都安好. 不過, 無可否認, 今日係擔心咗啲. 因為朝早睇am730, 又有相關ge報導. 好邪啫!

今晚同ex-formteacher食飯前, 遇上ex-client. 感覺幾得意, 我哋又約之後食飯lu.

No comments: