Monday, September 11, 2006

地鐵一幕

好高興beba可以順利加入! 歡迎歡迎! 仲有無羊粉肚和羊粉胃?

****************************************************************************************
今日搭地鐵, 遇兩對母子. 兩個細路應該係同學. 佢地四個進入車廂之後, 只見細ge打機, 大ge傾偈, 無mug特別, 於是無理佢地. 後來, 一對母子快要下車了, 我感覺到兩個細路好似爭梗一啲嘢, 突然那個亞媽惡惡地話: "聽日俾番你la", 然後急急下車. 雖然看不到整個過程, 但我想, 做亞媽不應該容許個仔搶人本書, 然後講聲咁ge說話就算啩. 車門關上, 列車繼續行駛, 我又聽到另一個亞媽問亞仔: "本書呢?" 我看不到也聽不到細路有何回應, 只聽到亞媽話: "死蠢!". wa, 做亞媽ge應該教個仔禮讓, 而佢居然反鬧自己個仔. 唉, 學校做moral ed.做得幾好都無用la.

****************************************************************************************
我哋終於有爸爸喇! 恭喜P媽媽!!

No comments: