Monday, September 18, 2006

一點不快

開咗一個幾無謂ge會......內容廢廢哋都預咗, 有關領導的嘴臉卻最令人討厭. 我覺得自己已經好合作咁同你開會, 但你還是齋坐發呆, 剩係識得問"點呀?", 然後等我地諗, 喂, 點都提啲意見la. 都算, 唔該唔好整啲不屑表情, 好似假設我地又唔合作, 又唔願做. 其實咁ge表現唔係第一次, 但係今次我真係有啲罄, 我覺得佢真係好低lor, 好無風度好無品lor.

我知, 唔應該拿別人的問題來懲罰自己, 不過, 要繼續under佢, 就真係有啲無奈. 唔駛驚, 我不會上心, 不過, 喺我個file裡面佢又多一個reference lu.

No comments: