Tuesday, September 26, 2006

應該無事

check過lu, 多數無事ge, 不用替我擔心. thank you all for your continual supports and deepest sympathies!!! really really appreciate!!!

醫生幫我檢查, 提議再去做個超聲波. 照到一個水瘤, 一個纖維瘤. 水瘤應該無問題, 但為咗肯定纖維瘤係良性, 都係抽組織再化驗一下. 醫生話95%無事, 不過, 安全啲, 都係驗埋la. 依家等星期四聽報告. 有消息再講.

抽完組織之後, 忍唔住喊咗出嚟. 唔知係驚, 定係痛, 定係因為鬆咗啲, 好自然, 先眼濕濕, 然後嗚咽, 再流大大滴ge眼淚. 醫生可能想安慰我, 就話不要太擔心, 總之, 以後多定期檢查, 注意飲食...我喊住走, 然後再喊住話俾媽咪聽無事, 叫她不要擔心. 為咗令自己心情好啲, 專登去sogo買朱古力食, 之後再去買六合彩, 希望可以贏番$3800(診金+超聲波+抽組織+化驗組織的費用). 唉, 3800去到轉泰國lu. hehe, 我識得咁計, 証明我ok la.

宜家都仲痛痛地, 不過, 無事的話, 都值得.

1 comment:

kamkam said...

Take good care of yourself ah! Pray for you!