Sunday, September 03, 2006

廿週年飯局

原來出席廿週年飯局的同學仔都唔係很多. 其實認識二十年, 難得聚首, 雖然不是每個人都投契傾偈, 但見到面, 感覺還是親切, 良好的. 沒有影相啊, 唔知呢, 究竟是提不起這個雅興, 還是沒有適當的時機? anyway, 有好多畫面已經入咗腦. 今晚有好多BB. 食到中段, 好多人都唔見咗, 原來係去咗換片片. 都有提吓以前ge事, 例如安仔花名的由來, 誰做過班長...不過, 比我想像中少, 大家講ge更多係生BB, 小朋友. 或者, 我們個個都大個lu, 步入新階段lu. 咁, 我呢?

依我記得, 今晚單拖出席ge有我喇, E, K, 南, 倫和輝. 情侶組合有美及其男友. 家庭組合有欣和樂(22/8出世的女兒則留在家中), 玲和森和兩歲三個月的兒子, 廷和太太和十五個月的囡囡, 賢和太太和三個月的仔仔, J和老公和十四個月的仔仔, (龜)賢和三歲的兒子(家裡還有個歲半女兒). (龜)賢ge太太係欣ge妹妹, 於是欣, 樂和(龜)賢都變埋親戚.

臨走都話廿年後再見, 之後又話十年, 最尾仲話聖誕去上水BBQ. 不過, 倫還是發揮其搞笑但自己唔笑ge本色, 佢話"聖誕燒野食, 不過無講邊年ga". 我想起以前, 佢地真係幾搞鬼......

No comments: