Sunday, September 17, 2006

一個夢

又見番猛烈ge太陽lu =]

剛剛同啲兄弟姊妹食完飯. 唔好問我啲兄弟質素如何......總之, 疊埋心水做個好姊妹就夠喇, 唔駛諗其他. 新郎哥話我聽, 咁多野搞真係好煩, 都係唔擺酒好. 其實, 有失又有得啫. 不過, 俾我都想簡單啲......不如去轉關島, 可以邊旅行邊結婚......所以, 希望大家都儲定機票錢, 就算我閃電過去結婚, 你地都可以一齊飛去, 同我開心下. 到時唔駛俾人情gala, 你地出席已經係最好ge禮物.

好, 發完夢, 睇埋場波就瞓. 好好迎接未來的5 day工作.

No comments: