Wednesday, September 06, 2006

新舊交接

去澄食咗開工後第一個街外lunch. 反而最欣賞那個冷烏冬...我個口仲痛梗嘛. 希望大家以後都有安樂茶飯食. 再貪心啲, 係大家都有唔會肥ge安樂茶飯食!!!
我的壽司杯要退役了......唔知點解, 佢無端端多咗條裂紋, 水一滴滴漏出來, 無辦法再用了. 超唔捨得, 話晒都陪咗我好多個年頭, 又係我親愛ge好同事送ge......唉, 總之, 忍著淚說goodbye la. 迷彩杯隨即接棒, 希望佢可以陪我一起走過開心的日子la.

1 comment:

kamkam said...

You really love "camouflage" (迷彩)!Suits your style. Happy drinking and eating. HA HA HA