Wednesday, August 13, 2008

我看奧運

終於哭了. 看程菲完成自由體操之後, 感動得流下眼淚來.
身為大師姐, 既要鼓勵照顧小師妹, 還要做好榜樣, 表現不容有失, 為國爭光, 她要揹負的壓力可想而知. 不計平衡木的失誤, 一直都只見她眉頭深鎖, 可能是謹慎小心, 但都替她辛苦. 直至成功完成整套動作後, 看到她那因為自我肯定, 滿意興奮, 如釋重負而呈現的表情和流露的真情, 我真的非常感動, 開始有淚盈眶. 鏡頭之後轉向另一邊, 所有女團成員相擁而哭, 我的眼淚就這樣流下來了.

看奧運, 我好投入呢. 前日看自由泳看得興起, 我就一邊看, 一邊扮游自由式 ... 手划得好快好快, 結果, 可能受傷了, 現在手臂還隱隱作痛. 今日, 跟L一齊扮舉重, 扮劍擊, 都幾好玩. 不過, 最得意係同L玩扮訪問. 他做金牌得主, 我就去訪問佢, 佢真係認真回答ga. 小朋友的模仿能力真強!

知道這個世界除了奧運, 還有其他其他 ... 例如捨己救人的英勇消防員, 俄格戰爭等等.
如果只有奧運新聞都幾好, 證明週圍都風平浪靜, no news is gd news.

No comments: