Saturday, August 09, 2008

讓我做東

今晚去了 Todai. 因為L姨媽從日本回來, 為答謝她的幫忙, 就想請她吃吃飯. Buffet選擇較多, 又可以走來走去(取食物), 相對輕鬆點, 不會太拘謹. 最後選了Todai, 經濟實惠(始終有6個大人wor). 唉, 之後有少少後悔, 因為Todai是比較日式的buffet, 似乎稍欠特色.

我吃了許多, 以下只是我的部分食物. Parma ham ... 長腳蟹, 個個人都話必食, 但我覺得一般而已.
天婦羅, 芝士焗生蠔, 芝士焗大蝦.
其實不打算吃壽司, 無謂浪費quota, 不過看見海膽幾像樣, 又吃了兩件.
這個烏冬不是我的, 見幾靚, 影一影.
芝士焗龍蝦 ... 要排隊啊.

除了多款小cake之外, 還嚐了蜂蜜蘆薈, 雪糕, 薄荷芝士 ...
朱力慕絲, apple crumble, 小小朱力 ...
香蕉pancake
梳乎厘
今晚吃了許多, 吃得太多, 之後都幾辛苦. 難得高興, 算, 豁出去! 跟L姨媽傾傾上次日本之旅, ok. 至於他的日裔男友, 我不懂日文, 只知道見面講konnichiwa, 收禮物後講arigato, 拜拜就講sayonara. 其實大家都沒有很多交流, 只是間中一兩個簡單英文, 少少微笑. haa, 我好想講"還我釣魚台"呢!

No comments: