Thursday, August 28, 2008

痛快吃雞

經常斷線, 又無法上網, 所以請網絡供應商來檢查一下.
更換了已老化的零件, 希望以後可以網路暢通吧.

今晚, 終於嚐到wasabi雞翼 ... 好好味! 不計意粉和飯, 我吃了兩隻wasabi巴辣香雞翼, 一隻黑椒特檸大雞翼, 一件家香雞, 數粒巴辣雞粒. 很久沒有這樣痛快的吃雞了. 好飽好飽, 最要命是我一定連皮吃, 一定好油好油. 雖然我知我的肚皮未必受得住, 未來幾日一定難捱, 但當時就是只想吃吃吃, 懶得去管!!! 心情有點忐忑, 借食物去分散一下好了. 豁出去, 肥埋佢 ... 仍然是我最想講的說話.
p.s. wasabi和黑椒特檸真的出色!

下星期, 開始努力, 開始減肥, 開始重新做人.

No comments: