Saturday, November 11, 2006

哎呀, 紐卡素好唔掂wor, 點算??? 我睇到下半場多d就唔想睇lor, 從未試過ga!


參加同事的婚禮...又見證一對新人結為夫婦. hehe, 好耐未見過(外表)有質素ge新郎, 今日嗰個算唔錯lor. 總之, 願天下有情人終成眷屬.


之後去了1003新娘ge新居睇相. 又話要就多d人, 所以約今日...上到去咪又係得我和上次唱K ge兄弟. 我都算醒目, 因為覺得同佢哋一般好玩, 一早話約咗人要6:30走. 不過, 實在頂唔住要捱兩個鐘, 一直想辦法再早d閃. 幸好, 救星到...媽咪call我, 話會夜d食飯, 叫我唔駛咁趕...我於是乘機推說約會提早, 5:30就要走. 好, 成功提早離開! 其實這個同學同佢夫婿都算有心, 準備了一份小禮物送俾每個姊妹(草莓蛋糕盒), 不過, 一份小心意夠喇, 唔駛其他lu.

No comments: