Wednesday, November 22, 2006

攞咗袍...的確係靚d...真係似一件袍, 有絲絨邊...唔似以前, 只係一塊黑色輕飄飄ge布.

之前, 先同E食個tea. 差唔多大半年無見lu. 能夠同佢做同學, 兩年m.ed.生涯都變得開心好多. 其實summer term開始, 大家只同修一科, 不過, 我哋仍然有keep in touch, 都算有一份友誼. 雖然佢細我四年, 但我哋都幾啱key, 我覺得佢既認真又玩得, 同我一樣:p! 佢話無特別開心興奮...其實都無話特別開心興奮ge, 有d感覺要自己營造呢! 我就覺得可以利用這個機會cheer up自己, 話晒都有付出ga ma. 搵個機會做d令自己開心ge事, 何樂而不為呢?

除了E之外, 還有一個好同學SF. 我哋只在summer term做過同學, 之後佢就完成課程, 重生lu. 我哋只共處十四天, 但之後差不多隔半年就會約下食飯傾偈. 上次六月見面, 佢啱啱pregnant...唔知佢會唔會去畢業禮呢? 或者遲d搵下佢...

這兩年都有意思ge...有一個title和兩個朋友.

No comments: