Monday, November 27, 2006

肝鬱

這是上次講肝鬱ge剪報, click大d嚟睇, 參考參考.

今日都有d鬱>.< ...去博物館, 因為有一group人被安排參加導賞團, 他們於是無mug咗時間睇應該睇ge嘢. 我驚佢哋無得睇, 就逐塊展板影相, 希望佢哋點都有d嘢睇番la. 最後真係只剩五分鐘, 不少人已經嗌晒, 有兩個一邊趕住抄資料一邊嘈. 我好聲好氣講: "唔駛抄喇, 已經影咗相, 不如趕快看看其他展品la"" 這兩個人唔啋我不特止, 仲黑住面走開. 我罄喇...叫佢哋返轉頭, 問佢哋做mug咁ge態度. 佢哋狡辯話唔知我同佢哋講, 好自然, 我話"對唔住lor, 無嗌你哋名同你哋講嘢", 然後即刻走. 宜家反省, 我覺得自己無好好控制情緒, 不過, 當時真係好嬲好嬲. 我最憎人無端端俾黑面我睇, 我無做錯事wor. 我諗我因為這件事起碼鬱咗30分鐘.

以前覺得你對人好, 人就一定對自己好. 工作多年, 其中一個深刻體會係以上看法其實只是自己一廂情願. 要慢慢學習, 自己一心一意為人付出, 別人不領情, 也不要失望和上心. 總之, 我問心無愧.

其實咁樣算唔算斤斤計較呢?

1 comment:

kamkam said...

差好遠! XD