Friday, November 03, 2006






















再去歷史博物館. 其實我鍾意去museum ga, 可以增廣見聞. 這個展覽睇過幾次lu, 最有興趣是四億年前ge香港. 泥盆紀時期, 香港是河谷平原......直至冰河時期完結, 新形成的山谷遭海水淹沒, 造成現在的海岸線, 海灣和島嶼. 我覺得好奇妙, 我覺得人真係好渺小. 這個比喻幾好...如果地球是1小時前誕生, 香港就係5分鐘前形成, 人ge存在還不夠1秒. 天大地大, 人小我小...好多事其實都只係一件小事.

我想起geography...我介意自己的a-level成績, 我覺得辜負了老師, 辜負了她的悉心教導...她付出的力氣一定比其他老師多......

No comments: