Saturday, November 04, 2006



姑丈幫我班咗兩張波飛, 今日我同I及其夫婿B去旺角睇甲組聯賽. 以前只去過大球場, 去旺角場都係第一次. 繼續幫南華, 雖然都唔多識裡面d人. 到最後歐偉倫出場, 真係有d興奮, 話晒都係我哋ge年代. 南華贏2比0, 滿意!
我想起以前...南華ge榜首大戰, 盃賽大戰, 我一定會留在家中睇直播. 如果打夜波, 電視無得做, 我都會聽收音機. 我又試過寫信去球迷世界攞波飛, 睇到自己個名打在熒幕, 聽到亞叔定亞瑜(唔記得)講自己個名, 好得意.
聽日又要OT兩小時. 原本以為今日可以準備一下inspection ge嘢, 不過, 仲未有mood. 聽日再算吧.

No comments: