Friday, November 17, 2006

我哋得到第四名...同第三名差一分jar. 唔知呢, 唔可以話失望, 不過就係有d美中不足. 無高層施加壓力, 又唔係因為無獎而耿耿於懷, 不過, 佢哋ge質地應該唔錯, 後來練習卻停滯不前, 幫唔到佢哋做好d, 爭取一個名次, 我覺得自己做得唔夠. 都係E下啫, 唔會介意賽果, 因為各花入各眼, 而我哋又確實未盡善盡美, anyway, 完成一個duty已經好開心lu.

即刻唱個K慶祝下...如果你知我苦衷, 何以沒一點感動, 誰想到這樣凝望你, 竟看不到認同...宜家唱K, 多數都唱金曲ga lu. 新歌...唔多識, 有d甚至係拒絕認識...代表我老了嗎?

No comments: