Thursday, June 14, 2007

成長激勵

肯定唔只肥幾安士, 係需要擔心ga!!! 今日又多幾疊喇, 舊ge未清, 新ge又嚟. 講真, 這段日子應該係輕鬆d, 卻第一次覺得自己做唔晒d嘢.
好感覺到, 那個office ge同事狠狠地"掘"住我. 即刻有hard feeling, 不過只係短時間, 之後, 我更加驚(其實係內疚), 究竟件事有幾嚴重, 對佢有幾大傷害, 所以要這樣掘我. 我唔好意思lor...
我想到我d clients. 我ge失職同那兩個team captains ge失職差唔多. 其實, 自己都有唔認真, 得過且過ge時候. 我要改過!!!
其實, 自己都算溫室靚花(唔小嘛), 出道多年都無風無浪, 好多人, 大ge細ge, 都對我好好, 好俾面. 十週年喇, 係時候進階, 係時候成長lu...小小苦楚等於激勵!

No comments: