Monday, June 04, 2007

行下水禮

行下水禮. 我單人帶亞L去游水. 晒過, 郁過特別攰. pooh pooh水泡今日新買ge, 還有兩款會陸續登場. 多謝各位姐姐ge禮物.

又因為一些小事影響心情. 可能因為聽咗一d覺得唔啱聽ge說話...真係明白"講者無心, 聽者有意", 不過, 就好似睇戲一樣, 你明知係做戲, 你都一樣會睇到喊, 理性認知同感性領受係唔同ge.

可能因為覺得自己小題大做...真係一件小事, 但一而再, 再而三, 真係好攰, 每個人都有自己ge盲點, 我真係一個care-free ge人, 但喺某些方面, 我還是執著的.

可能因為我高估自己的影響力/重要性, 別人犯錯, 我總以為自己要負責, 其實, 我也會分析, 也會明白每件事都有許多變數, 許多地方都不由自己控制, 正是這個原因, 我就自我反思lor, 自己有錯, 速速改過, 自己無錯, 隨緣算lor, 不過, 我也需要時間放下, 我承認我還未到即時放下的境界.

可能因為這樣的小事, 我看到自己的問題: 小器, 執著, 軟弱, 悲觀......我接受唔到, 因為我一直對自己都信心十足, 我不能相信這些負面ge形容詞會用來形容自己. 或者, 也不應再小題大做, 唔應該以這一件小事質疑自己.

總之, 道理我明白...不過, 我也有我感覺, 難道要遮掩? 繼續學習隨緣, 放下自在...化.

No comments: