Friday, June 08, 2007

髮型想想

本想整下d頭髮, 點知stylist哥哥入咗醫院. 唔好意思, 或者下星期再去la.

一直都諗住整負離子, 不過, 想到夏天去游水, 經常浸住泳池水, 潛水鏡又會箍住d頭髮, 負離效果一定大打折扣, 而且, 天氣熱, 無得紮頭髮都幾慘, 所以都係決定延遲負離計劃. 好嘞, 如果淨剪髮, 剪太多又唔想, 剪太少又唔抵, 點算? 都係徵詢專業意見la, 或者就電鬈, 總之, 想有d改變又易打理就得喇.

其實, 我鍾意短頭髮多d. 可能細個都係短髮, 覺得短髮先至係真正ge自己. 我覺得短頭髮都有型d. 不過, 礙於天生缺陷, 越來越少人肯幫我剪短髮lu...自己又根本無時間細心打理頭髮, 須知道, 梳得好就型, 梳得衰就土ga ma.

我深信, 唔做lay份工, 我會靚好多好多......

No comments: