Wednesday, June 27, 2007

取得平衡

同個client傾偈...走ge時候, 原來已經五點九lu.

以前唔開心, 我都唔鍾意講. 不過, 大大下, 我反而prefer講出嚟. 可能, 我知道身邊的確有好多好朋友, 我唔想佢哋擔心, 俾佢哋知道發生咩事, 佢哋就唔駛左猜右度. 而且, 唔開心ge時候, 面口少不免會難睇d, 唔想佢哋硬食我d黑面, 講出嚟, 我覺得對自己對好朋友都公平d.

以前, 我都唔鍾意話自己唔開心, 因為我覺得唔開心即係失敗. 其實, 唔開心係結果, 唔係原因. 開始要學習承認自己的負面情緒. 不過, 揹得起, 放得低. mm, 我會俾自己唔開心...一陣咁多la. 亞Q d諗, 成日都開心, 無得比較, 又點知咩係開心呢!

同佢講咗好多次"平衡"...無平衡, 就無得持續發展...互勉之.

No comments: