Friday, May 25, 2007

炎熱序幕

的確熱咗好多, 不過, 這只是開始, 六月...七月...八月...炎熱程度會更加嚴重!

唔係討厭或憎恨, 不過, 面對一些人, 明知係好假, 都要假下去, 我覺得有d唔舒服. 見到佢避我, 我反而閃得更快, 一來我都唔想見到佢, 二來我想做俾佢睇, 我避你快過你避我, 請你知道我都唔想見到你. 這個想法, 這個做法, 係好幼稚, 但係我真係控制唔到自己咁做. 順其自然la...只不過, 有時, 我覺得對唔住其他無問題ge人. 出道十年, 從來沒有覺得自己表現欠佳, 但係今年真係唔多滿意.

今日都有單搞笑嘢...有人做錯事要向我解釋, 佢竟然笑住道歉, 我問佢做mug笑, 佢話這是"抱歉的微笑"! oh, my god...要忍住笑, 我即刻話無此需要. 可能真係天真無邪, 但係唔識分析形勢, 我覺得好愚蠢, 好危險lor.

四點幾之後, 一號打我手提. 嘩, 唔打去office, 梗係以為我走咗la, 不過, 今日我未走wor. 好! 快閃形象鮮明, 深入民心.

No comments: