Wednesday, May 16, 2007

薯條夠了




噚日話想食薯條, 所以今晚去咗ruby tuesday. 叫咗好多好肥, 好炸ge嘢食, 因為太想食, 特別加多個四安士ge薯條. 宜家要飲d秋梨枇杷蜜滋潤番下! G, 努力la, 快快做完功課, 我哋就去食brunch, yeah!!!
搭火車, 聽到一對應該係讀大專ge男女同學的對話, 我覺得有d唔妥. 例如個男同個女講: "我無話俾你聽我住邊咩? 我住喺XX中心XX閣XX樓X室, 上嚟強姦我呀笨!". 講笑啫, 但都諗到強姦, 思想有d污穢. 可能我太serious, 可能我以偏概全, 但, 這就是部分未來社會主人翁的言行. 都係這一句...擔心!

No comments: