Monday, July 31, 2006

Sawadee...

昨晚11時55分終於降落香港機場, 又要做番香港人喇. 幸運趕上N42, 1:45就返到屋企, 不過mimi-mormor, 始終四點幾先瞓. 只要唔係做唔想做嘅事, 幾夜都ok.

第一時間上磅, 可能未換衫, 又飲了一大碗媽咪靚湯, 竟然115, 心諗已經一日兩餐, 兼喪行唔坐, 不但唔瘦, 仲重咗, 嚇死我. 幸好, 沖涼之後變番112, 無重到就算吧. 明天8月1日, 要積極keep fit. 努力.

今次買了許多自己喜歡的東西, 你哋知喇, shopping一直唔係我強項嘛. 幾鍾意Grand Palace, 好thai feel, 見到那些佛閣寶殿, 聽到陣陣風鈴聲, 感覺良好!我們又去過Erawan Tea Room嘆泰式high tea和到Mango Tree食泰菜, yummy!

其實四日Bangkok的確唔多夠, 我哋仲未上Skybar, 仲未自己整冬蔭公, "泰"快完喇. 美中不足是State Tower質素下降, 風筒唔掂, 熱水唔夠熱. 我已經12點才沖涼, 但仍然未儲好熱水. 不過, 我可以獨自佔有一個"房間", 有床, 有大梳化, 有電視, 有無窮的私人空間任我晚晚兩點先瞓. thx, F and B, 我的最佳旅友!

http://www.palaces.thai.net

No comments: