Monday, July 03, 2006

我都輸了

昨晚突然喉嚨痛, 流鼻水. 今日繼續, 兼且發熱, 超疲倦. 終於抵擋不住一冷一熱的天氣, 病倒了. 其實不太嚴重, 仍然行得, 走得, 食得, 玩得, 不過, 講嘢就會好辛苦. 同事以為我因為英格蘭輸波, 心情未平伏呢. 原來我都輸了--輸給悶熱的天氣!

下午乘馬鐵回家見到彩虹. 我只見過彩虹幾次, 記得第一次是在新西蘭看到的. 照常理, 應該是在雨後陽光才出現彩虹的, 今日卻是先有彩虹, 然後才在陽光下灑大雨. 我想到, 東邊日出西邊雨......

***G, 你就好la, 有得睇珊瑚, 我都想去呀! 係咁啱gala, 放假就去玩吓. 近排唔駛睇雀咩?

No comments: