Wednesday, July 05, 2006

身體健康

見到如此耀眼的陽光, 我有點怕!!!

昨天放學回家, 進入大昏迷狀態. 依稀記得, 三點多開始瞓, 除了吃飯和沖涼, 其餘時間都係瞓. 沒有探望LL(原來LL輕微肺炎), 沒有睇波(德國又輸). 今日舒服了許多, 只是, 仍然覺得喉嚨有些痛, 掌心有些熱, 背脊有些緊, 或者要飲啲涼茶清一清. 不過, 媽咪又要睇LL, 有誰為我煲涼茶? 雖然我是獨立新女性, 但每到這些時候, 還是非倚賴別人不可. 所以一定要好好對爸爸和媽咪.

有兩首歌曾令我想到父母, 聽完竟哭了出來. 想起媽咪的是"至少還有你", 想起爸爸的是"情深說話未曾講". 現在, 我想到"身體健康".

機票confirm了. 27/7, 真的可以飛了.

No comments: