Sunday, February 17, 2008

百瀧晚餐

214已經想去百瀧, 掛念番茄湯, 掛念心太軟. 多謝我的好姊妹...知道我鍾意和想食, 就處處為我著想, 所以K完之後, 我哋就去百瀧食飯.

鮮蝦蕃茄石窩湯($35)...酸酸地, 濃濃的蕃茄味, 熱烘烘, yummy.
石燒鮮蝦帶子墨汁意大利飯($72)...雖然盛在石窩上, 黑鼆鼆, 看不清楚賣相.
不過, 好好味啊! 雖然石燒, 好似石頭窩飯, 但用了墨汁, 濕濕地, 唔會好乾好硬. 裡面有蝦和帶子, 又有紅椒, 翠玉瓜, 茄子, 各種粒粒, 加埋少少沙律菜, 多d口感. 好重要, 面頭有幾片薄薄芝士, 好香, 豐富了清淡的味道. 我覺得比其他pasta好.
我的甜品是特濃朱古力雪糕蛋糕($38)...我想試特濃蛋糕, 結果, 蛋糕只是莎莉蛋糕的同類. 雪糕是咖啡和vanilla, 少少失望, 應該有朱力雪糕嘛!
K的甜品是熱情朱古力布甸($38)...今次做得很好, 焗得脹卜卜, 又無爆開, 一落匙羹, 熱辣辣的朱古力醬不斷流出, 加埋雪糕, 一凍一熱, 美味程度, 可想而知!!!

我幾鍾意這裡的食品, 正中我的口味, 又有八五折card. 不過, openrice就惡評如潮.

No comments: