Sunday, February 10, 2008

咖哩初四

跟咗幾個ex-clients去重慶大廈lunch. 其實之前都同d姐妹去過, 不過今次試另一間. 傾下讀書ge嘢, 講下藝人不雅照片事件, 我哋一坐就三個鐘. 我覺得佢哋真係好乖, 好有心, 真係好抵錫.
首先叫飲品...lassi dilkhush($13)及mango lassi($20), 前者是原味乳酪, 後者有芒果味(無影相). 這是prawn masala($58), 除了十足的香草味之外, 它的辣味都較厲害, 味道較濃.aloo paratha($18)...有薯仔的薄餅, 蘸咖哩汁最好!
這是bhindi masala($35)...一種長條型的豆, 口感滑滑地, 加洋蔥, 青椒, 是一款素菜.tandoori mixed grill($65)...印式烤煮方法, 有魚, 有雞, 有不知是什麼肉的香腸. 我就稍嫌太乾身, 肉質有點硬.
garlic nan($14)...nan就是常見的印度薄餅, 加garlic, 特別香. 其實我哋都有叫黃薑飯, 不過, 我都係鍾意nan蘸咖哩汁多d.
chicken tikka masala($46)...最後上的一道菜, 可能飽了幾分, 可能都係差不多ge咖哩, 所以覺得無mug特別.
可以咬下這些香草, 去除口腔的咖哩味. 不過, 我會揀食香口膠多d!

1 comment:

kam kam said...

I love garlic nan the best!