Monday, February 11, 2008

飽唱初五

年初五喇!!! 還有兩天就要開工大吉喇! 今日, 預先見下幾位美女同事. 好多謝你們分別請食lunch, 請唱K和派大利是. haa, 我是大贏家...對, 其實能夠認識你們, 我已經是大贏家.

lunch地方是珀麗酒店(rosedale)33樓的skyzone. refreshing & healthy buffet lunch($118)...自助沙拉, 餐湯及甜品, 另有三款主菜選擇. 下面是我自取的一碟, 超喜歡parma ham, 捲著蜜瓜, 少少意大利醋, 真係好美味! 其中一道主菜...grilled sirloin steak with roasted vegetables & red wine sauce.
我選了這個...pan-fried sea bass fillet with miso butter sauce. 我記得之前吃過一款魚, 肉質好滑, 外脆內軟, 所以今次encore.
不過, 今次有少少失望, 魚肉不及上次嫩滑, 可能是另一種魚吧.
甜品有兩款蛋糕, 有麵包布丁, 有紅豆沙, 雪糕, 還有這個綠茶奶凍.
跟住去咗糖街ceo, 我覺得這盞燈幾靚.
媽咪見到這張相都話: 快d換咗部電話la, 你嗰部幾豬標! 我覺得我的手機夠特別就真!

http://www.rosedale.com.hk/en/dining/skyzone.php

No comments: