Friday, July 18, 2008

雙重開始

終於18/7喇! 開始放假! 開始日本之旅!
我要好好休息, 享受假期.


晚上, 會跟好姐妹farewell食飯. 為了消磨幾小時, 決定去睇batman.
其實對其故事, 不太感興趣, 只不過, 想看看西片怎樣拍香港. 可惜, 香港的部分太少, 少許失望.
故事內容, 有點跟不上, batman殺joker, joker殺batman, 幾殘忍. 我會鍾意超人多d. 152分鐘, 太長喇, 證明唔多吸引我.


歡送晚宴在警官俱樂部舉行, 難得去見識見識. 我有打乒乓, 打麻雀, 大家傾下偈, 活動多元化, 連K都無唱. 其實, 沒有太大的送別feel, 雖然不再並肩作戰, 面對種種奇人奇事, 但以後各自努力, 有空出來吃喝玩樂, 友誼還可以繼續至永遠的. 總之, 盡力而為, 問心無愧, 我絕不會讓工作負擔影響我的生活質素! 我會睇開一d, 隨緣一d, 避開自己的死穴和盲點. 緣督以為經!


見到遊艇, 好想去玩! 警官級人馬的地方, 應該好安全.
好多年無打牌, 已經唔多記得怎樣數番.
開席前 ......
兼慶祝同事生日. 蛋糕好好味!!!

No comments: