Friday, July 11, 2008

火車朋友

朝早起身, 天旋地轉, 就好似玩氹氹轉, 一切影像從左向右轉. 或許是精神不足的警號 ... 要好好休息, 身心康泰去旅行!

帶L睇 thomas & friends. 第一次去亞洲國際博覽會, 第一次坐機鐵, 我已經有點興奮. 可能是中文版, 觀眾較少, 我覺得氣氛一般. 90分鐘的表演, 有差不多15分鐘的休息時間, 雖然方便小朋友上廁所, 但表演變得斷續, 未能一氣呵成. 幸好, L都盡量投入, 有時會問我劇情點解, 有時會跟著歌曲拍和唱和. 離開時, L說"姑媽, 我想睇多次", 也好, 證明他都享受. 夜晚, 他還打電話給我 ... 姑媽, 我今日好開心, 多謝你 ... 應該是L媽教, 但至少L肯講, 我都心甜啦!

No comments: