Sunday, April 22, 2007

麗的亞視

噚晚, 同媽咪睇麗的亞視半世紀演唱會, 我哋都幾enjoy wor.

八點三開show, 11點半結束, $100, 抵la. 雖然我年紀輕輕, 但對好多劇集ge金曲, 都好有印象, 唔單止記得歌名, 仲記得歌詞, 可以一邊聽, 一邊唱和. 聽到大內群英, 天蠶變等, 好自然就會拍和, 上次聽janice都無咁多拍和位! 葉振棠唱得好聽, 其他都唔錯, 劉海威唱IQ成熟時ge時候, 我都不自覺手舞足蹈. 日後出卡拉ok碟, 我都想唱女仔版的殘夢(劉雅麗翻唱)和青春三重奏(余安安翻唱).

還有變色龍都令我好有親切感, 因為小妹從小就喜歡唱歌, 話說有一次我又喺巴士唱變色龍,唱呀唱呀, 太大聲, 連司機叔叔都要轉頭看看車尾發生咩事, 搞到爸媽好尷尬. haa, 佢哋宜家仍然經常提起我這件兒時往事呢.

No comments: