Friday, March 02, 2007

捲起壯志

有一點氣餒!

無motivation, 無反應, 無心機...無意思!!! 點解自己一d都唔緊張? 浪費自己時間, 浪費別人時間(仲有心血!!!). 我想做好呢份工, 但面對佢地, 我怕我就快耗盡枯竭喇!!! 因為責任問題, 我繼續苦口婆心, 因為身分問題, 你繼續應酬扮聽. 好假lor, 人與人ge相處唔會係咁lor, 我接受唔到咁樣ge溝通lor. 或者, 我唔係因為佢地而唔開心, 只係, 我想做好d, 但我做唔到, 我覺得有d挫折感.

忘記背後, 努力面前...希望你們不會一而再, 再而三打擊我(們)ge信心就好了.

No comments: