Wednesday, August 16, 2006

幾個教練

休息了幾日, 今日再走了四轉山. 每當跑步或者做運動做到好辛苦的時候, 我就會想起yr2的coach K. 以前練跑, 我總跑最尾, 他就會陪我一齊跑, 在旁邊鼓勵我說"挺直啲跑埋佢喇". 直到宜家, 每次跑到想放棄嘅時候, 都會浮起佢那句說話, 然後繼續完成為止. 多謝佢的說話讓我受用至今.

yr2的ex-coach"X谷"教識我怎樣做一個好的team-captain. 記得第一次做team-cap, 不懂得在比賽休息時鼓勵隊員, 佢就話咗我幾句, 佢又話隊員失球的時候, 不應說"無壞", 應該講"good try", 讓我明白encouraging嘅說話點都會好啲.

yr3的coach"X青"令我見識一些"旁門左道"嘅技術. 佢話對手順利連取幾分的時候, 就要扮綁鞋帶叫暫停, 挫佢銳氣. 雖然如此, 佢其實好有料, 我覺得跟佢練波, 自己的水準是提升得最高的. 不過, 那一年打hockey傷了腳, 無得打squash嘅champion fight, 勁可惜! X青還是一個特別嘅大學生, 佢食煙, 走堂去做領隊, 是一個非典.

yr4那個, 無謂講喇.

No comments: