Wednesday, August 09, 2006

殊途同歸

又放榜lu. 回頭睇番, 會考成績真係唔係咁重要, 它只決定你下一步應該點做. 成績理想, 可能條路順利啲; 成績欠佳, 可能行得迂迴一啲. 不過, 殊途同歸, 只要肯努力, 一樣可以入大學.

佢哋ok喇, 73人當中, 有兩個中文唔及格. 唉, 一個預咗佢唔讀, 另一個作文攞U, 都無說話好講, 只恨我未嚐過100% pass嘅滋味. 唯一較開心是有7個攞A, 我算破紀錄gala. 當然, 佢哋攞A唔關我事(同樣, 唔合格都唔關我事!), 無A我亦不會唔開心, 但有好過無喇. 領導都開心, 因為我哋嘅A, 首次高過另一語文組. 我大部分clients會直上中六, 其他或者搵出面的機構, 希望佢哋個個有著落.

唉, 咁又兩年. 好想知道下一批人會點. 有心理準備對啲極品......隨遇而安吧.

唉唉, 一號風球喇, 千祈唔會影響星期五的行程呀!

No comments: