Friday, October 17, 2008

結束冷戰

結束最難捱的一個星期!
未來幾個星期都(應該)會是好日子吧!

還有, 結束與L冷戰 ...
星期三, L激發脾氣.
我當然不會姑息, 於是嚴厲斥責.
L還是不服氣. 最後, L媽要佢跟我 say sorry.
少爺只是應酬式, 敷衍了事. 我只好繼續扮嬲.
今晚踏入家門, L細細聲叫我.
我佯裝未原諒佢. 之後, 佢就不停在我身邊搞小動作.
我忍住笑, 不知幾辛苦. 最後, 必然是大團圓結局啦.

有時都幾擔心 ... 小孩子可以好倔強, 好硬頸,
不理大人意見, 自我為中心.
四歲人仔已經如此. 以後又會如何???

No comments: