Saturday, September 29, 2007

第一天假

多謝! 可以免費睇齣好戲. 好耐無這樣食飯傾偈lu, 開心. 愉快的第一天假期!!!

睇色戒, 覺得好過斷背山, 兩個半鐘好快過. 可能係文化差異, 兩個美國牛仔...好陌生lor. 相反, 抗日背景, 上海街頭, hku, 熟悉好多好多. 原本幾擔心那些至激場面, 但跟住劇情發展, 又覺得合理自然(雖然還有少少疑問點解要咁逼真).

為國家, 一班年輕人的確犧牲不少. 即時, 我問自己, 我會不會這樣做. 真的不敢想. 有一幕好感動, 就係全場人講"中國不能亡", 真係有d激動ge感覺. 愛國情懷, 出晒la!

老曹的死都深刻. 其實, 我係一邊掩面一邊偷看這幾幕, 因為我害怕看這些殘忍的殺人鏡頭. 我覺導演幾細心, 就係這班年輕人欠缺經驗, 所以老曹才死得這樣辛苦...交代得不著痕跡!

這個漢奸無想像中乞人憎. 應該同梁朝偉無關! 劇情無交代佢真係好好色, 佢對王佳芝好似都有點點真情, 有幾幕都眼泛淚光. 不過, 都要理智一點, 如果佢愛王佳芝, 都會想辦法救佢, 正如王叫佢走一樣. 色, 點都好少少ge.

終於嚐到太興的wasabi燒肉焗飯lu. hm...因為有高期望, 所以有d失望. 其實, 都唔差, 燒肉仍然有水準, 不過, wasabi汁粗糙少少, 感覺有d粉, 未能同白汁混和, 唔夠滑. 可能係下午茶餐, 飯少d, 但汁較多, 我覺得味太濃, 唔係嗆鼻感覺, 而係鹹/味精ge感覺. 或者, 下次各位share多d, 少吃多滋味la. 我都係鍾意茄汁叉燒焗飯多d.

No comments: