Saturday, September 22, 2007

家庭日日

朝早同爸爸媽咪飲茶...傾下偈, 食下點心, 幾溫馨吖. 再同媽咪逛下萬寧, 行下$6.8店, 返屋企就12點幾lu. 之後, 梗係去迎接L啦...陪佢玩ge時間正式開始!

第一樣, 同佢砌lego. 我哋一齊睇圖, 佢砌下一塊又一塊, 真係整咗架手推車(相片後補). 雖然係好簡單, 而且兩個車轆都係我幫忙搞掂, 但係其餘部分都係L自己砌. 叻叻!!!

第二樣, 唱歌跳舞. 我哋一齊睇碟, 一齊跟住唱(跟唔到較多), 一齊跟住跳. 要不斷跳, 不斷fing手fing腳ga, 簡直係舞動全程!!! 三點幾, L就小睡lu~~

四點半起身, 第三樣, 踩單車. 只要係平直路, L都可以踩得好快...追死我lor!!! 算la, 順便當跑步! 幸好, 之後經過公園, L去玩下, 我都可以抖抖. 最後經過一間電單車鋪, L話...姑媽, 我買單車俾你! 佢ge意思係我無單車, 只可以跟住佢行, 佢唔想我攰, 想我都可以一齊玩. 太感動, 太sweet, 太冧喇!!! 之前, 佢都話買戒指俾佢媽咪, L媽超開心, 我明白點解喇. 都係嗰句, 只要唔扭計, 唔發脾氣, L真係超正, 超可愛. L, 錫晒你!!!

晚飯後, 去咗一個中秋晚會. 行下咁la, 因為非該屋苑居民, 無得玩攤位遊戲. 最後, 玩下sirsir, 就返屋企食雪糕睇電視lu.

世事如棋. 我都要勇敢積極走每一步. 多謝L陪我走這段難行的石卵路!
參加這個晚會的原因是觀賞L的師兄師姐的表演. L也會有這樣的表演機會嗎?L舉手上台玩遊戲. 已經勇敢許多了...繼續努力!L玩滑梯...我跟媽媽拍影子照片.

No comments: