Tuesday, August 07, 2007

泰大排檔

今日ge活動名稱係"打羽毛球", 不過, 實質內容係食, 同埋食......

九龍城, 多嘢食! 再去熟食街市...今次食泰國菜. 整體而言, 質素唔錯, 雖然唔係十分非常突出, 但價錢都算便宜, 平靚正已經係一大優點la!!! 雜錦沙嗲串燒...30幾蚊有十串, 豬牛雞都有, 幾開心. 不過, 我覺得小巴黎的串燒好食少少.
這個拼盤好豐富lor...有春卷, 魚餅, 蝦餅, 鳳爪, 葉包雞, 除咗鳳爪我係唔食之外, 其他都好好味!
香葉炒蜆...我好鍾意啊. d蜆都幾大隻, 但我最欣賞d香葉, 配埋d洋蔥, 香茅, 辣椒, 簡直係成味菜ge精華所在. yummy yummy.
泰式炒通菜...雖然係炒菜, 但唔係好多油, 算唔錯.
泰式炒金邊粉...很喜歡炒金邊粉, 有d花生, 甜甜地...差不多由我掃晒~~hee. 好懷念泰國啊...聽下大家ge旅遊見聞, 好想再出去走走. 希望816就知道之後ge安排la. 打完波, 去美心歇歇. 嘩, 這款芝麻雪糕紅豆新地($14)買一送一wor...再一邊食, 一邊傾. 唔...聽日要點跑, 先可以消耗番d卡路里呢?

No comments: