Sunday, July 29, 2007

我回來了

finally back home la...my home sweet home ~3~ 起身ge時候, 正做梗城市論壇, 一邊睇"皇后", 一邊吃美味brunch...保育Vs發展, 程序Vs人情, 如何取得平衡?

結束濟州首爾之行lu. 幾驚自己唔舒服, 噚日又喉嚨痛, 又發熱, 又骨痛...返屋企之後, 飲咗涼茶(媽咪每次都煲定等我返嚟飲>3<), 又一路食住感冒藥, 宜家好好多lor. hooo, 放心d.

一如以往...我哋ge旅程係"行"出嚟ga, 猛烈太陽之下, 上山下海, 從日出走到日落, 係好攰, 但係令人回味. 呀...其實都有d突破, 可能因為濟州ge的士唔貴, 我哋都搭咗好多的士, 次數分分鐘係我喺香港ge總和. 仲有, 我哋又試過借問路為名, 實際博搭順風車為實, haa, 兩次成功tim!

食, 當然無懈可擊la...韓國有關方面, 可以考慮邀請我哋擔任佢哋國家ge美食大使! 餃子, 冷麵, 拌飯, 湯鍋, 炒年糕, 魚生, 烤肉, 糕點, 傳統茶......真係款款都好味wor. 不過, 可能味道辛辣, 最後兩日我都開始喉嚨痛lu. 痛住都食, 證明真係好食lor!

都買到幾件鍾意ge衫, 同埋, 最重要係the face shop ge洗甲水. 想知道the face shop是否在香港全線關閉, 無見過好耐lor. 好多朋友都去過韓國, 所以沒有買許多手信. 下面ge相和分享, 就當係手信送給你們!

No comments: