Thursday, July 19, 2007

捨不得你

替你開心! 以後, 身心康泰!

不止是同事, 是朋友! 看到你對大家的臨別贈言, 真係有d想喊. 那些情景的確值得我們回味, 懷念和珍惜. 對, 依然存在, 繼續存在!!! 不過, 雖然話仍會再玩再見, 但係, 真係唔捨得ga!!!

以後, 在XXXX, 無你對我噓寒問暖, 無你帶我睇灣仔亞伯, 無你贈我幾句中醫常識, 無你同我講波, 無你俾報紙我睇俾薑茶我飲俾餅乾我食, 無你ge字字珠璣和默默支持......我一定唔多慣, 要慢慢適應.

我會努力gala.

P.S. 以後只要Man U 唔係同紐卡素同場作賽, 我一定幫你支持佢哋.

No comments: