Monday, December 18, 2006

風雲人物

欣賞下我條頸巾la!

件袍要租多兩日...打電話去問, 一個職員話五點前還, 點知其實四點半就收工. 喂, 要我白行一趟, 兼累我租多兩日, 罰$120 ga! 唉, 好la, 話唔捨得, 即刻可以擁有多幾日, "幾好" >.<

今日又有d激氣事...知道係唔值得, 不過, 就係中正盲點, 始終忍唔住. 可能係我唔啱, 將佢哋同往日ge比較. 可能係我貪心, 總希望佢哋好似往日ge對我那樣好.

其實朝早ge心情都好好, 就係這一點點不順利, 搞到今日總係差dd...

FORGET IT!!! 能夠當選"person of the year", 算la ^o^.

No comments: