Sunday, December 10, 2006

拍照1

多謝K, 及J, T, 小A一家三口同我影相, 分享我的喜悅.

我哋揀咗中央公園, 除咗地點方便之外, 我哋仲可以重溫許久以前(form 3), 在這裡拍照留倩影的情懷. 仍然有瀑布, 有拱橋; 仍然有我哋幾個好姐妹! 咁又咁多年lu...forever young.

特別多謝T...每張相都要影3次, 的確煩咗d.

中途見到一對男女旁若無人的當眾親熱. 本想post佢哋ge照片, 但為免污染我ge網誌, 都係決定打消這個念頭. 唉, 光天化日之下......

2 comments:

kamkam said...

當年的我,無憂無累,真好!

kamkam said...

寫錯字tim,應該係”慮”至真!