Monday, April 30, 2012

驚恐車程

放工, 坐電車出cwb, 遇到一個醉漢,
從未如此驚恐過 ...

不計上層, 下層連該醉漢, 車長, 我, 共十人.
車開了不久, 醉漢開始大聲自言自語,
開始大力用啤酒樽敲打座位, 即係
開始發癲!!!

原本, 我跟他之間有兩個乘客.
其中一個率先離座, 走上車長旁邊, 然後上上層.
之後, 再一個上去.  然後, 我對面一位小姐都上.
最後, 我和其餘的都上去避避.
大家都戰戰兢兢, 還隱約聽到他大嗌"上面驚乜呀" ...

經過十分鐘的塞車時間, 終於到天樂里, 終於可以下車!!!
當我準備下車時, 其他乘客都叮囑我小心.
其實, 我更擔心你們呢.

No comments: