Sunday, October 11, 2009

幾時換牙

L打電話來, 很開心地告訴我們 ... 我甩牙喇!
經L媽更正, 原來小朋友下腭的門牙有搖搖欲掉的現象.
換牙? 不足五歲半的人仔開始換牙?
即刻想起上次星期日檔案的專題 ... 兒童提早(過早?)發育問題.
吾家小孩雖然外型成熟, 但心智仍然好bb啊.
究竟孩子幾時開始換牙呢?
究竟L有沒有過早發育呢?
或許是杞人憂天, 但不得不承認, 我們的小朋友的確日漸長大.

L之前又跟L媽說 ...
我大個會帶女朋友見你. 如果佢鬧你, 我就打佢.
真搞笑! 我即刻問L, 如果鬧爺爺, 嫲嫲, 姑媽呢?
L一樣話 ... 唔得, 我即刻打佢.
哈, 小朋友, 不用打, 飛佢就可以了.

No comments: