Monday, May 04, 2009

不要擔心

只要未來七日都健健康康, 應該算是安全返港吧 ...

可能危機意識一直都比較薄弱, 所以都未太擔心.
看報紙, 知道香港(兼亞洲)有第一宗H1N1.
希望這是最後和唯一的確診個案. 祝大家身體健康!!!

我知, 媽咪和L就非常擔心我.
先講L. 聽L媽說, L看新聞知道疫情變得嚴重,
就非常擔心我和身在上海的爸爸, 曾經忐忑大約15分鐘,
又常問我們幾時返, 要L媽send sms叫我們戴口罩云云.
L, 你真的大個仔喇, 懂得擔心和關心別人! 錫晒你!!!

再講媽咪. 我出電梯, 就看見大門打開, 門前放著我的拖鞋.
媽咪說了一句"你面色靚咗好多"之後,
就著令我換上拖鞋, 並要立即去洗手. 打開廁所門,
媽咪就迅速遞上睡衣, 要我洗澡洗頭之後, 方可入房活動.
擱在門外的行李, 她就用漂白水抹淨, 才搬到屋內.

要大家擔心, 不好意思.
這三天(或兩天), 有舒適的resort, 有好姐妹陪伴, 玩得很開心!
趕著睡覺, 詳情容後再分享 ...

No comments: