Friday, March 21, 2008

父子二人

好開心, 因為我又成功帶L出街. 跟L手拖手逛街...好自豪, 好享受.

我們去了M家, 參加小朋友派對. 主人家為小朋友準備了雞蛋和顏料, 我們可以製作復活蛋. 不過, L實在太沈迷thomas車車, 結果, 姑媽出馬...haa, n年未搞過這類小勞作! anyway, 多謝M的款待!之後, 帶L去cwb探爸爸班. 兩父子話去玩具反斗城, 我沒有興趣, 就乘機上金百利逛逛. $500, 折上折, 買了三對鞋. 一直, 我都喜歡買鞋多過買衫, 許久沒有這樣痛快掃貨了.

原本, 答應L坐叮叮, 坐船, 不過, 因為大家各有戰利品, 各有點疲累, 最後都係坐680歸家. L靠著我睡著了, 我想起小時候, 他爸爸也是這樣靠在我身邊. 永遠疼錫你們兩父子!

No comments: