Sunday, October 28, 2007

激斜旅程

cafe O之後, 我們從灣仔走去香港仔. 今次路線的起點: 環保軒. 都易搵, 從修頓走入太源街盡頭, 對面就係. 由此出發, 沿著旁邊的斜路上即可. 大約五分鐘後, 就到灣仔峽道. 少少樓梯之後, 就係更斜的斜路.
多謝你為我拍攝沿路花絮. 一邊上斜, 一邊影相和睇相.
捕捉一條光柱...
幾辛苦...玩自拍, 順便坐坐抖抖.
將欄杆鐵枝垂直咁睇, 會容易d感受那種斜度.
途中遇上小蛇一條.
走了三十分鐘大斜路, 終於走完灣仔峽道. 不遠處會見到灣仔峽公園, 附近還有警隊博物館. 警隊博物館都有幾多嘢睇, 不過, 時間關係, 只有匆匆掃視, 下次要再睇過!
灣仔峽公園旁邊就係香港仔郊野公園入口.
開始行水塘. 一層層ge山景, 我最鍾意.
五分鐘後, 清楚指示我們要去的上水塘的方向.
其實落斜仲辛苦...唔係攰, 而係膝蓋承受太大壓力. 我宜家仲軟軟地, 唉, 年紀大lor.
走半個鐘, 就去到水壩. 為影宏偉的堤壩照片, 我們又走去最低處. 落樓梯, 唔少得la. 我影你...
你又影番我. 都係你部機ge顏色靚d!
點樣可以再影好d呢?
由上面望番落去...
欣賞下香港仔水塘的景色...
這個峽好靚啊! 香港市區都有這樣的自然美景.
多謝...除了雪梨, 還有許多許多.
旅程結束, 往香港仔方向走, 遠望堤壩, 一樣宏偉.
順便一提, 離開郊野公園落香港仔大街那段路, 一樣極斜, 總之, 宜家膝蓋都攰攰地. 上星期走龍脊舒服好多好多. 不過, 能夠享受一下行山樂, 一樣開心!!!

No comments: