Wednesday, October 04, 2006

確定良性

醫生話確定是良性...以後, 自己就多啲留意吓, 大約半年就去照吓超聲波, 又注意吓飲食, 唔好食白鳳丸, 燕窩, 雪蛤, 當歸之類富雌激素的食物...終於舒一口氣lu.

昨日absent, 原來我部分clients幾擔心, 以為我的報告出現什麼問題, 於是今日一見到我, 就上前問我有無事...總算佢哋有啲同理心. 事源佢哋有次又係呆呆滯滯, 我就想佢哋積極啲, 於是我就話自己最近都好擔心, 但我的表現還是好"專業", 希望佢哋知道任何時候都要精神, 要積極. 唔介意與他們分享生活點滴, 今次我講, 其實係想佢哋明白就算不如意, 也應該積極面對, 而且真係要注意健康.

要樂觀, 要+ve, 要珍惜, 要努力......世界有太多東西發生, 不要等到天上俯瞰.

其實今日好攰, 仲要準備pth功課, 幾點可以瞓呢?

No comments: